tjejkväll

i lördags var det tjejkväll. vi var 9 brudar som hade det super trevligt ihop. åt sjukt god middag, spelade pictionary och babbla en massa tjejsnack :) vid 23 tiden åkte vi mot ljusdal och gick in på stadt för där spelar dem bäst musik, men det var typ vi och 10 st till :( däremot på järnvägs var det packat. hur mkt folk som helst, flera hundra och trångt som fan. det var så fullt att dem inte tog in alla som vill dit =/ det är mkt folk ute en löningshelg kan man lugnt säga. tillslut kom vi in efter ca 30 min köande. men kul hade vi förutom tills man skulle hem då. då var alla full och arg på mig kändes det som :( jag hade raggat upp en goding på dansgolvet och kyssas det kan jag lova att han kunna ;)
en killkompis är så kär i mig och lyckades ju se det. han blev flyförbannad på den här killen för det visade sig ju att jag raggat upp en kompis till han. shit!!
alla var full och dryg kändes det som utom jag, för jag hade druckigt sista cidern 22.30 och sedan bara druckigt vatten. alla sa till mig: hur jävla smart var det där då anno! du vet att .... är kär i dig så raggar du upp han kompis. men jag hade ju inte en aning om att dem kände varandra så alla var sur på mig och jag blev förbannad för ingen fattade ju mig. plus att jag känner att vafan ska andra bestämma över mig och mina beslut om vad jag vill göra?
nä jag är en vuxen människa och fattar mina egna beslut!! :) allt löste sig tillslut i alla fall och .... bad om ursäkt för att han hade blivit tokig:)

några bilder bjuder jag på :)

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0