kärlek?

konstigt att man kan älska någon och stanna kvar i flera år utan att få någon kärlek tillbaka. hur kan det bli så att kärleken för någon inte dör ut?
jag vet inte om det kanske var mycket att man stannade kvar för att vi hade kommit varandra så nära efter allt som hade hänt och jag stannade kvar mkt för hans skull för jag tyckte synd om han?
att komma ifrån denna person och förstå att man kan få så mycket mer kärlek än man fått och tänka på sig själv för en gång skull och förstå att man är värd så mkt mer har jag gjort nu. tänk om jag lyssnat på er mina nära och kära lite tidigare.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja men det är ju bra att du kommit vidare...:) o ingen saknar dig heller..

2009-09-11 @ 21:44:09
Postat av: Eva

Jasså....vad härligt..;)

2009-09-12 @ 08:48:28
URL: http://etsliv.blogg.se/
Postat av: anno

vissa folk kan ju vara så himla omogna och bete sig som en fjortis och tro att hon är så himla älskad och omtyckt fast hon absolut inte är det. kanske av väldigt få som men absolut inte på långa vägar är det lika mycket som jag är och därför måste man vara dum och skriva ett anonymt inlägg till mig som ovan och tro att jag inte fattar vem det är. ojoj haha så dum man får vara! svartsjuka för att hon ser att jag mår så mycket bättre nu än jag haft tidigare. och vad menar du med att ingen saknar mig? av dig och kanske eran släkt? jag vet att jag är älskad och omtycket av sååååå många vänner där uppe och det sticker väll i ögonen på dig att se att jag inte sitter där uppe ensam och mår dåligt och du har din lilla pojke för dig själv :)

ja som en viss klok person sa: du kommer må så mycket bättre och ha det mycket bättre av att inte ha något med denna släkt att göra och den personen hade så himla rätt!

2009-09-13 @ 09:42:07
Postat av: Emma

Är glad för din skull.

2009-09-14 @ 21:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0