igår och idag

ingen vinst för någon av oss igår kväll:( en jävel vann 27.000 och jag funderade ett tag på att råna den påvägen hem. men trevligt hade vi det i alla fall och åt på mc donalds gjorde vi. mmm! farmor var här under dagen och vi hade det jätte trevligt, hon var ju så nyfiken på valparna.
idag åkte vi till ljusdal och handlade träningskläder, fick ett par fina byxor av andreas. känns lyxigt att få något fint då jag absolut inte är van vid det och kändes konstigt att ta emot dem men tack tack!
köpte fotoramar på dollar som jag ska ha till min fotovägg med hästarna och hundarna. jätte fint blir det med förstoringarna jag framkallat. när det är klart kommer en bild på allt:)
nu tänkte jag åka och rida julio en sväng i det fina vädret så ikväll blir det en joggingtur runt elljusspåret med sara och andreas mfl.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0