dagvild

är det måndag eller tisdag idag? tisdag va? haha har varit hemma och ledig för många dagar nu. men det är väll tisdagar det är bilbingo i arbrå har jag för mig för jag och caroline var där idag men någon vinst blev det tyvärr inte =(
jag har även varit på bergåkra idag och ridit min fina häst. red ut en sväng först för att få han framåt i ridhuset sedan och det gick väldigt bra. rider man direkt in i ridhuset så blir det typ som att batterierna laddas ur direkt och han blir trög, så en sväng ute i skogen först och galoppa gör susen. nu ska jag sova snart för imorgon måste jag åka till ljusdal och köpa ett nytt batteri till fyrhjulingen så man kan ta sig en tur i skogen på fredag med andreas=) ska bli kul.

åå du louise du är bra rolig du, pratar om valpar hela dagarna på skolan, inte konstigt dem tror att du är knäpp. hehe söt du=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0