sundsvall



igår åkte jag mot sundsvall vid 11 tiden. det första jag gjorde var att äta på big boy sedan hämtade jag danne så vi kunna åka på banken tillsammans där vi hade ett bokat möte. vi fixade lite med lånet och så sen åkte jag till pernilla och liam och hälsade på ute på alnö :) pussade och myste med lilla killen och fikade. efter det var det shopping som gällde. jippie!! hittade en assnygg jeanskjol, strumpbyxor, skor, trosor, hårfärg, mascara och en klänning :) klockan sprang iväg och det blev sent. tog 2 alvedon innan jag la mig för jag har åkt på uvi :( hade ont som fan igår innan bankbesöket, men tog 2 alvedon då oxå sen klarade jag mig tills jag var hemma igen. idag känner jag inget förutom när jag kissar, men det går nog över snart.
nu våra bästa år!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0