sthlm

just nu ligger jag i sängen hos bror fortfarande :p
jack ligger här bredvid och får vara lite bortskämd. vi har inte varit ut ännu på en kisstur men det verkar inte han störas av för han ligger så sött och sover.
ska väll ta och klä på mig nu snart och gå och kika efter någod mat. finns en kina restaurang i samma hus ;)
igårkväll så vandrade jag och bror och jack i stora staden bra länge. bror hade en sightseeing för mig och nu idag har jag ont i fötter och ben. bror jobbar men vid 15.30 tiden ska ja själv ta pendeln in till stan (från spånga) shit hjälp! jag som inte alls är hemma i sthlm. på jakob låter det så enkelt så. gå dit och dit och dit så är du framme. jaja det fixar nog sig får jag hoppas. frågade bror om jag ringer och yrat bort mig och bara säger på vilken gata jag är så vet han vart och hittar mig. han har fått bra lokalsinne här efter 1 år.
tänkte i alla fall in och kika i affärer och se om jag hittar en fin vinterjacka och varma stövlar till vintern.
så hittade jag en djuraffär med fina hundhalsband igår. ska kika in där med och kanske skämma bort min lilla gubbe lite :)
nä på med kläderna nu och gå ut med vovven och bli lite stressad. kände det direkt när jag kom hit igår att sthlm inte är någon stad för mig. jag ska bo hemma i lugna sköna järvsö ja. här har dem ju inte ens tid att vänta på att gågubben ska bli grön, utan dem går när den fortfarande är röd!!

Kommentarer
Postat av: Tove-Li

Nej det är ganska annorlunda i sthlm faktistk. Hoppas du hittar något fint på stan, vill också åka ner. Julhandla skulle sitta fint :)

Kram

2009-10-27 @ 11:13:22
URL: http://tovvan.blogg.se/
Postat av: frida

haha bra skrivet anno! :)

du är underbar! tack för att du finns! <3

2009-10-27 @ 11:18:52
Postat av: Bror din

Haha, söta syster! Man vill ju ha ut max av tiden så då hinner man inte vänta på grön gubbe ;)

2009-10-27 @ 15:00:05
Postat av: Anonym

Har du sålt alla valpar?

2009-10-27 @ 20:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0