rundvandring i spånga

tog hunden och gick ut. det första jag hittade var en djuraffär och självklart gick jag in där. köpte ett koppel och halsband i ett. ett smalare helstryp så jack inte behöver dra omkull lilla linn sen när hon ska komma och möta mig och bror på centralen efter att hon varit hundvakt då jag vandrat i affärer. hehe kan ju va bra.
efter det gick jag tillbaka med jack till lägenheten och sedan ner på kina restaurangen och åt lunchbuffe. jävlar vad gött det var. nu är jag proppmätt och har fläskat ner mig i soffan och tänkte bara ha det bra ett tag. förbereda och gruva mig inför att åka själv in till stan.

Kommentarer
Postat av: frida

mysigt gumman! vi kan åka ihop nån gång! :)

2009-10-27 @ 23:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0