rastlös

jag vill jobba nu!! den här dagen har varit lång. var till stallet en sväng ca 3 timmar, drog ut på tiden och borsta och borsta min fina lilla pålle glänsande fin. kom hem ocxh duscha sen kom caroline, vickan och smågrabbarna på besök. dem ville ju titta på valparna:) vi fika lite sen åkte dem hem. det var jätte trevligt och sen dess har jag typ inte gjort ett jävla dugg. skulle vara perfekt med ett kvällspass på baden. just nu är det väldigt lugnt där och inge jobb.
men till veckan ska jag jobba på bergåkra och svettas lite så det känns att man verkligen har gjort lite nytta. längtar!!
julio har fått en boxplats nu och får stå inne på nätterna. vill ju inte att han ska få den där tjocka vinterpälsen så kanske jag kan få ner omfånget på magen hans :) han är lite rund men det är inte så konstigt efter att fått gått i en stor hage och äta hur mkt gräs han vill. hoppas bara att han inte ist äter massa halm.
på onsdag ska jag till sundsvall, jag vill men ändå inte! :( ska på banken med danne och efter det måste jag på birsta och shoppa lite :) sen en sväng till pernilla och lilla liam och kanske kika förbi hos eva, owe, denize och nikita. titta hur stor tjejen har blivit :)
nä nu ska jag titta en sväng på tv sen försöka sova. jag är inte ett dugg trött. kanske beror på att man börjat promenera och jogga oftare nu så man blivit piggare och mår bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0