:(



känner att jag verkligen behöver skriva av mig mina tankar nu. allt känns tungt just nu och tårarna bara rinner så linnet är blött =(
min älskade julio ska få komma till himelen och tanken på att jag aldrig mer kommer få pussa han gör mig så ledsen. men samtidigt så är det en lättnad att veta att han aldrig mer kommer behöva ha ont. just nu vill han inte alls stå på benet och det syns hur ont han har det =( han är gammal och gjort sitt i livet.
vi har haft en fin tid tillsammans och jag kommer sakna han så mkt.

Kommentarer
Postat av: Agge

Jag sörjer med dej=( Men huvudsaken det är det bästa för djuren. kram

2009-11-09 @ 06:17:22
Postat av: Anonym

uscha! sorgligt! men kul att du fått haft en sådan himla himla fin häst i ditt liv! :) puss på dig

2009-11-09 @ 14:57:53
URL: http://fridayh.blogspot.com
Postat av: Anne-Li

Åhh Julle..

Men trösta dig med att du har sett till att han har haft den bästa tänkbara sista tiden i sitt liv hos dig!

Puss

2009-11-09 @ 20:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0