tillsalu!

 


lånar datorn av owe och eva:) vi är nämligen hos dem och umgås och har trevligt.
Nu är vi bara 2 st busiga tjejer kvar som vill ha nya hem gärna nästa vecka då vi är 8 veckor gamla.
visst är vi söta?
våran dator är nämligen fortfarande död:( och mobilen är dum i huvudet. jag kan ej ta emot sms eller skicka sms. så nu funderar jag på att skaffa en ny mobil med abonnemang för halebop är fanimej inte billigt. tycker jag laddar den hela tiden. kollar runt lite nu på olika abonnemang och jämför.
nu tjatar danne om att åka hem för han är trött. jag ska jobba imorgon hela dagen och sen kommer pappa, ljudmilla och farmor upp och stannar tills på onsdag. på torsdag ska ev jag, danne, owe, eva och denize åka till härnösand och gå på dollar.
får se när jag skriver igen. hadet så bra i alla fall allihopa!

Kommentarer
Postat av: Lillebror

GUUUD vad fruktansvärt söta de är!

2009-03-24 @ 13:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0