ridtur och sadel letande



idag har jag suttit framför datorn mest hela dagen och letat efter en dressyrsadel till mig och julio. det finns ju massor av fina men jag måste ju gå lite efter priset och det är så svårt att hitta en fin, bra sadel med rätt storlek till både mig och julio och jag är ute efter en viss sadel till oss. en med djupt säte och med bra stöd för skänklarna och helst ska den vara mörkbrun åt det röda hållet som den här är. letar för fullt efter en sån här begagnad men det är svårt att få tag på då den är ganska ny. men jag har hittat flera liknande också till bra priser som jag mailat om fler bilder på.
vi var i alla fall ute på en tur i skogen och det var riktgt mysigt, synd bara att det var så kallt.
imorgon kommer de 2 första och tittar på valp:)

Kommentarer
Postat av: Linda Eriksson

Hej Anno! Va kul att du har hand om Julio igen :) Är ju en sån fin häst, synd bara att de inte verkar ha haft tid för honom den senaste tiden... Jättetrevlig att rida med, så all lycka till!! :)

Kram

2009-03-01 @ 18:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0