lillebror kommer till räddning!

hej alla glada och kära läsare!

nu är det så att min syster (anno - moderatorn för denna blogg) har lite otur vad gäller elektronik.
hennes dator har lagt av då den vägrar ladda, därav inga inlägg & svar på mail. därtill är det även så att hon har en mobil som fungerar när den själv vill. den lever helt enkelt sitt egna liv.
pratade nyss med anno och samtalet bröts två gånger, sen vägrade den starta. hur som helst fick hon igång den efter två försök då den hamnat i "off-läge" och vi kunde genomföra en hel konversation utan avbrott!

så här sitter jag, skriver meddelande åt min syster. tänka sig en så söt bror hon har! den bror som dessutom ska börja jobba på TV4 inom en månad (min syster är så stolt så hon bad mig skriva det också!)
anno ska bege sig till stan imorn och se om hon kan fixa sig en nya telefon och därav bli lättare att nå. det går dock att nå henne nu också, om än inte hela samtal kan förväntas genomföras! sen jobbar hon natt så hon sover mest hela dagarna!


får se om jag uppdaterar mer åt min systers vägnar! tils dess får ni ha det så toppen och hålla tummarna för att anno snart kan ta sig an bloggosfären igen!


hjärtliga kramar,
jakob (jonssonjakob.blogg.se) *smygreklam*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0