kakeldag

ja idag kaklade danne nästan klart i köket. han började lessna efter några timmar och när han gör det är dte lika bra att avsluta jobbet innan han förstör något:) han har nämligen väldigt kort stubin och går inte allt precis som han vill när han börjar lessna så är risken ganska stor att det slutar i att något går sönder. han är lik pappa sin :)
sen for jag och red en sväng och det gick bra. det har ringt 2 st som är intresserad av den svarta lilla tiken som är kvar, hopplärka som jag kallar henne. ett par kommer redan imorgon på dagen och tingar troligen henne. sen är det bara min lilla favvo kvar, den beiga tiken:) får se om det andra paret som var intresserad av den svarta tiken kanske kommer och tingar den beiga istället? vi får se.
nu sitter jag på jobbet och ska roa mig med datorn i natt igen. kom just på att det är ju i natt man ställer fram klockan. så man kan säga att klockan är 01.00 nu och det tycker jag är toppen. en hel timme kortare natt att jobba. jippie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0