jaaa...

...nu sitter jag här igen framför datorn på jobbet. händer inte så mkt:) börjar känna mig lite hungrig men att äta på natten är inte bra för min mage så jag får stå ut tills jag kommer hem.
idag blev den svarta lilla tiken tingad också hon får ett nytt hem i sundsvall:) så nu är det bara en liten tjej kvar till salu.
ska köpa ny mobil imorgon och skynda mig att ta de sista bilderna på i alla fall 2 st av dem som jag ska leverera till sina nya hem. så förhoppningsvis blir det lite bilder imorgon om allt går som jag hade planerat dagen.

Kommentarer
Postat av: Tess

Alla behöver en Mumin!

Både barn och vuxna älskar Tove Jansons sympatiska karaktärer från Mumindalen. Arabias designer Tove Slotte-Elevant har formgivit de underbara muggarna med Muminteckningar i original. Välkommen till Mumindalen!

så kika in tävlingen i min blogg och vinn Mumin mugg/skål



lycka till...

2009-03-30 @ 02:10:53
URL: http://misstessan82.blogg.se/
Postat av: louise

vad bra att den blev tingad !

2009-03-30 @ 19:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0