heldag med familjen

igår kväll kom pappa, hans fru och min farmor upp för att hälsa på oss och framförallt se dem små liven på övervåningen:)
dem blev väldigt kär i alla busga valpar och pappa hade ju som alltd med sig videokameran.
idag åkte vi upp på vättaberget för att se den fina utsikten och stannade en sväng vid stallet för att titta på julio. till lunch hade jag tänkt bjuda på våfflor eftersom det är våffeldagen idag men då kontakten till järnet inte var en jordad så gick det inte så det blev pannkaka istället, men det gick ju lka bra det.
vid 15.30 tiden åkte dem hemåt igen och jag och hundarna stack till stallet igen för att ta en sväng med julio i skogen. det gick bra och gubben blev svettig.
grannen eva gick precis hem efter att ha id-märkt alla valparna som gick väldigt bra och nu ska jag bara ta det lugnt i soffan och sura över att älsklingen inte ska sova hemma inatt :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0