hej

just nu sitter jag på jobbet och ska jobba natt. känner på mig att denna natt kommer att gå bra då jag sovit mkt idag, för mkt för jag har haft ont i huvudet som jag alltid får om jag sover för mkt. men nu är den borta som tur är och jag sitter och smuttar på min nyponsoppa:)
vi var ju på dollarigår med eva och owe och vi shoppade järnet där. hittade allt möjligt nödvändigt vi behövde och även med oss hem 2 st 90 cm sängar från svärmor så nu har vi en dubbelsäng uppe på övervåningen så det är bara att komma till oss och sova över;)
valparna blir ju 8 veckor på måndag och då flyttar paddan och nikita. på tisdag flyttar den andra lilla tigrerade hanen och sen är det endast 3 st busungar kvar hemma. v.16 flyttar den beiga lilla hanen och hans ägare kommer på söndag för att hälsa på han. hon jobbar nämlgen så mkt nu de kommande 2 veckorna så hon undrade om han fick stanna 2 veckor extra, så det får han göra. de 2 små tjejerna är fortfarande ine sålda men ska lägga in en annons i hälsingetidningar nu ikväll så jag hoppas dem snart får nya hem eller i alla fall den lilla svarta för om den beiga lilla tjejen blir kvar gör inget för mig, däremot gör det danne nå:(
ingn ny mobil har jag heller, så inga bilder tyvärr. men på måndag ska jag efter att ha levererat valparna direkt efter besiktning och vaccination åka och köpa mitt skafferi på ikea och sen på elgiganten och köpa mobilen jag sett ut med en bra kamera och telia abonnemang. har kollat runt nu och bestämt mig för att jag ska ha telia eftersom vi bor ute i skogen och behöver en mobil med bra täckning då jag ofta är ute mitt i skogen och rider eller går med hundarna så kan det vaa bra att folk får tag på mig.
hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0