god morgon

om en halvtimme ska jag och hundarna åka in till stan och hämta danne, owe och eva så ska vi fara på en lten utflykt till härnösand och shoppa lite på dollar. det ska bli kul att umgås med dem:)
det som står överst på mn lista är en dammsugare, men ska absolut inte köpa nå billigt skit som jag gjort dem 2 senaste gångerna för dem har varit rena skiten och gått sönder direkt. vill ju helst ha en sån där h2o som innehåller vatten för då kommer inte dammet ut i luften igen och allt blir så mkt renare. ja får se vad det blir.
nu ska jag äta frulle. skriver senare.


Kommentarer
Postat av: Bror

ja, vi har en riktigt sketen dammsugare hemma men sen har inte vi råd med något mycket mer heller ;)

kolla på telenor abonnemang samtidigt! jag drömde faktiskt att du skaffat det i natt så nu får du ta och göra det också ;)

2009-03-26 @ 12:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0