Vardagen

Ja det är nog många som undrar hur vardagen här uppe i sillre ser ut:) eftersom vi fortfarande inte har en fungerande dator då hårddisken pajjade för ett par månader sen så har det inte blivit så mkt skrivande här i bloggen för det kostar ju pengar att göra det från mobilen som jag gör just nu. Men datorn är nere i arbrå hos grannen till pappa på lagning och tillbaka troligtvis snart:) nu börjar jag sakna den faktiskt, men det kanske beror på det dåliga vädret och att få dela med mig av livet. Har precis läst min kära vän anne-lis blogg och det är så roligt att följa med och se hur hennes liv ser ut nu för tiden:) det är samtidigt lite jobbigt att läsa för jag saknar alla mina nytorps vänner så mkt:( jag måste åka ner snart och hälsa på er. Ja hur ser vardagen ut här då? Jag har sommarvikariat i hemtjänsten här hemma nu och jag trivs jätte bra:) julio är väldigt fin att rida men han har stått i 2 veckor nu för han blev plötsligt halt. Måste ha sträckt sig i hagen eller nå för det varade i 3 dagar sen syntes inget, men för säkerhetsskull så har han fått vilat. Hundarna mår prima och dem är så fina. Så fort jag fått hem datorn ska jag skriva nästan varje dag:) lovar. Jag bjuder på en bild på en riktig trollunge. Kan ni gissa vem det är? Det är faktiskt jag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0