Till dig

Jag har alltid ställt upp på dig, hjälpt dig komma vidare här i livet och alltid trott och hoppats på att jag kan rädda dig och hela världen, men tyvärr så kan jag inte det. Utan du måste inse att det bara är du själv som kan göra dig en tjänst att ta tag i livet och inse. En spark i arslet av mor din är vad du behöver och inte att hon behandlar dig som en barnrumpa för hon gör dig bara en otjänst och det kommer du förstå i framtiden vad jag menar med det. Du klarar dig inte själv men det gör jag. Du måste alltid be om hjälp och då kan man aldrig bli en självständig och starkare människa om man hela tiden måste be om hjälp och vara beroende av andra. Man blir inte rik som människa här i livet genom pengar och ta från andra, utan av livserfarenhet och kärlek från andra och det har jag överflödigt av och det gör mig till en rikare människa än dig. Man blir lycklig av kärlek och det vet jag att jag kommer få. Jag vet att jag kommer klara mig jävligt bra. Trots att jag hatar dig nu för det du gjort mot mig så hoppas jag innerst inne att du en dag förstår vad jag menar och tar tag i ditt liv och att det går bra för dig med för jag är ingen ond människa och det kommer jag långt med här i livet. Lyssna och tar lärdom av far din så kommer det gå bra för dig i ditt liv. Ha honom som en förebild!

Kommentarer
Postat av: Jakob

Så jävla stolt över att ha dig som syster. Det ska du veta.

2009-07-27 @ 10:59:49
Postat av: Eva

Kommer att gå jättebra för dig. Är jag säker på. Har du hittat något nytt boende??

Kram Eva

2009-07-27 @ 17:31:26
URL: http://etsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0