underbara djur

    

har äntligen fått över några bilder till datorn. ragnar som sover på tequilas mage och jag och jack på tåget till gävle i lördags:)
imorgon ska jag ta ett kort på tjockisen tequila som ska ha bäbisar. dem beräknas komma 1 feb så imorgon ska jag göra iordning en valpningslåda till henne som hon kan börja bädda i. har redan några som är intresserade av valp så det känns bra. ska även lägga ut en annons på blocket snart med kort på både mamma och pappa. så vet ni någon som är intresserad av fina blandrasvalpar så hör av er. tequila är i alla fall pitbull med toppen psyke. en riktigt lugn dam som älskar allt och alla förutom aggresiva tikar och jack daniels som herrn heter är en amstaff/rottweiler kille med underbart psyke han med.
självklart vill jag att valparna kommer till erfarna människor som är medveten om att dessa raser behöver både psykist och fysisk aktivitet dagligen.  dessa raser är de mest kärvänligaste och trogna hundar jag haft och ett bra hem är mycket viktigt för mig. vi bor själva på landet och har en stor inhängnad gård som dem får springa och leka på så mycket de vill plus att de får varje dag hoppa och leka fritt i skogen ca 1 timme och även då och då tar vi en fyrhjulings eller skotertur med dem så dem får riktigt springa av sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0