skogsdag




idag har vi varit ute i skogen i ca 2 timmar. jätte fint väder har det varit med solsken och vi hittade en ny mysig skoterled att gå efter. kämpade som bara den att få ett fint kort på jack som jag hade tänkt ha med i annonsen på valparna och jag tycker det blev helt ok. däremot tequila tycker jag bara ser bedrövlig ut nu för tiden. häng mage och tuttar men hon är söt ändå. det blir nog att jag lägger ut en snygg bild på henne i annonsen där hon inte är dräktig :)
städat har jag oxå gjort. skurat toaletten och det är ingen höjdare precis men det måste ju göras det med.
nu ska jag mysa ner mig i soffa en sväng. det tycker jag att jag är värd ;)

Kommentarer
Postat av: Jacke

men så tjock är hon ju inte! :D

2009-01-22 @ 20:29:43
URL: http://jonssonjakob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0