helgen i gävle

i lördags morse åkte jag med tåget till gävle för att umgås med alla mina kära vänner från nytorp agge anne-li, sanna och frida. agge kom och hämtade mig vid tåhet så åkte vi ut för att rida hennes häst ville. jättr fin var han och riktigt fin att rida. kändes att man inte hade suttit upp på en häst på ett bra tag. jag blev kär och nu vill jag ha en egen häst. men det är ju så dyrt och i nuläget har jag inte råd med dem kostnaderna varje månad. kanske hitta en medryttarhäst?
så klart så glömde jag helt bort att ta lite kort som hade vartt ett roligt minne att ha kvar men det får bli nästa gång för det är helt klart att jag ska rida denna häst igen :)
vi åt lite hos agge och sedan åkte vi till frida på inflyttningsfest där jag fick träffa alla mina älsklingar. frida viste inte att jag skulle vara där så när hon kom en stund efter oss så hade hon den mest chockartade blicken jag någonsin har sett. ANNO skrek hon efter att ha tittat några sekunder på för att sedan ha förståt att det var jag. hehe kul att se henne så glad av att se mig :) elin som gick en klass under oss på nytorp var där och det var trevligt att träffa henne med :)
jag och agge åke hem vid 12 tiden ungefär för att vi sedan skulle upp tidigt och tävla med agges häst.
det gick jätte bra. första klassen vann hon och andra så kom hon 4:a. det var kul. hon är duktig hon.
vid 17 tiden åkte jag hem och jag var ganska så trött på tåget. men så klat så hade jag glömt en sak hos agge. mina ansiktsvårdsprodukter. tur hon jobbar på posten och kan skicka paket gratis :) jag blev inte så förvånad överb att ha glömt något för något duktigt jag har gjort i helgen är att just glömma. det började med lördag förmiddag när agge hämtade mig vid tåget så kom jag och gick med foppa tofflor, tofflorna som jag egentligen går med inomhus hemma. sedan kom jag på att jag glömt maten till jack som följde med mig ner. tur att agge skulle in på granngården så jag kunna köpa foder där. jag skulle bara gå ut i bilen för att hämta plånboken men hade så klart glömt den hemma hos agge. ojoj tur jag fick låna pengar av agge. ja så att glömma saker är det jag varit duktig på i helgen. tur jag inte glömde hunden på tåget :O

nu ska jag leta fram datorkabeln till mobieln så jag kan lägga in det enda kortet på jack på tåget som jag tog. bilder från kvällen hos sanna tänkte jag tigga från anne-li kanske ;)

lägger snart upp bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0