vila i frid

plötsligt är livet slut och saknaden blir stor, men nu får du vila i frid och stilla ro.
jag kommer bära med mig minnena av dig som den glada gogubben du var.
du och ni i gruppen gjorde en på bra humör även dagar som var jobbiga.
denna dag var tung med mycket tårar och skratt av minnen du gett mig.
jag vill tacka hela gruppen för tiden jag fått med er och familjen som alltid brydde sig om en.
detta var ett avslut och det känns bra att få avsluta med ett leende på läpparna.
vila i frid nu gogubben.

 
jag idag

Kommentarer
Postat av: frida

ja visst är hon stor! men hon är lätt o rida. som en fjäder! du måste prova henne nån gång sen!

vem är de som har dött?

puss okram

2009-02-15 @ 19:31:55
URL: http://cashmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0