tidsfördriv




ja nu har jag verkligen tråkigt och det ät inte kul alls. har inte känt mig så här ensam på väldigt länge. beror väll på att man inte jobbat på någon vecka utan bara har varit hemma och inte fått så mycket umgänge. det är sånna tider nu. fan alla blir av med sina jobb. det varslas här och där. hur ser sverige ut om 1 år? 2 st från min grupp på jobbet har varslats för kommunen måste spara. skit!
när man varit hemma hela veckan arbetslös så ser man fram emot helgen med den man älskar men nää!¨
ni hör att jag är arg va?
jaja jag sitter nu i alla fall inne och lyssnar på il divo och har nyss kommit in. var ute med jack 1 timme. vi skottade snö och lekte dragkamp med pinnar. tur jag har mina älskade hundar. dem är ett stort sällskap. har aldrig varit utan hund och kommer aldrig vara det heller.
ja vad ska jag hitta på nu då? slipa trappan? ja får se.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Men hej..=)

Ja men visst är det roligt.

Jag och Elin ligger här i soffan och tittar på Tv. Hon hälsar så mycket tillbaka.

Trivs ni bra i huset och sådär? Var rädd om dej. Puss och kram

2009-02-07 @ 16:41:35
URL: http://hannakraft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0