Så avslutar vi med sovrummet vårat :)





Vi började renoveringen med att slänga ut hela uppvärmningssystemet i huset som var oljepanna och en stor tank i garaget som danne skar ner. slängde ut alla element och rör efter golven.
Danne satt upp nyagipsväggar i kök, sovrum och hall. sedan spaklade, slipade, målad, tapetserade och lade nya golv på hela entrevåningen gjorde jag och jag/vi är rätt så nöjda :) vi köpte luftvärmepump och varmvattenberedare.
nästa projekt är att sätta upp en ny vägg uppe och riva en annan så vi får en större hall direkt när man kommer upp för trappan och ett bättre andra sovrum/barnrum. jag har börjat snygga till trappen och där ska även upp ed nya gipsväggar och måla och tapetsera. dem två stora projekten till sommaren är badrummet och köket. och jag ska även fixa med min trädgård ;)

Kommentarer
Postat av: Jocke

Ni har verkligen fått det fint.

Hoppas motiveringen finns kvar när våren kommer och det blir dags att ta hand om gården.

2009-02-04 @ 18:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0