paddan och nallebjörnen


ja så kallar jag den tjockaste av valparna och jack för han är min lilla nallebjörn:)
vi har i alla fall suttit och myst ett tag nu efter att jag kommit hem från birsta. jag och eva var in på silvan och tittade en sväng och vi hittade båda två lampor till köket. danne och jag hittade även bänkskiva till köket så nu är det snart också komplett:)
sedan åkte eva och jag och hämtade denize på dagis och vidare hem till dem för att dricka kaffe sen hemåt efter att jack gnällt en kvart för han var bajsnödig.
nu har jag suttit och skrivit cv som danne ska kopiera ut typ 200 st utav imorgon på hans jobb för här ska det fanimej sökas jobb kan jag lova för arbetslös länge till vill jag inte vara!
ja så är jag frisk nu också som ni kanske förstod:)

Kommentarer
Postat av: Eva

Sötnosar...:)

Kul att du kom förbi idag...

Ha en bra kväll.

Kram

2009-02-18 @ 20:44:47
URL: http://etsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0