nytt badrum och lillebror

ja igår kväll kom danne hem med det mesta till vårat badrum. eftersom dem ska stänga hans jobb så fick han köpa ut grejer för 70% rabatt vilket verkligen syntes på slutsumman. det är en bardumsmöbel i svart högblank med högskåp till, golvkakel i mörkgrått, golvvärmepaket, toastol, blandare, duschvägg och smågrejer. plus kakel till köket och allt skulle egentlgen kosta ca 23.000 kr i ordinariepris, men vi gav 6.500 för allt, det kallar jag bra rabatt :) kakel till väggarna ska vi köpa på k-rauta och sen tillkommer ju rörarbete och allt annat, men v får ett mkt billigare badrum ändå och det kommer bli så fint.
så till min lillebror, han är så duktig tycker jag för han har sökt jobb hur mkt som helst och verkligen varit arbetssökande på heltid och de fick han bevis på igår då på loppet av ca 1 tmme så ringde det 3 samtal och han ska idag på 2 st intervjuer. jag håller tummarna för dig bror:)

Kommentarer
Postat av: Louise

snacka om kanon pris! Det bir säkert supersnyggt, för det har det blivigt överallt :)

2009-02-18 @ 15:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0