nu så

har jag varit i stallet och hjälpt till lite med att fixa och donat, varit dit med grejer till julio och haft trevligt med grannarna:)
så imorgon far jag och louise ner till bergåkra och hämtar julio och jag längtar så himla mkt så jag funderar på att redan gå och lägga mig. hehe det är som när man var liten dagen före julafton då man vill lägga sg tdigt så det fort blev julafton.
det ska bli så kul att få upp han.
så imorgon skrivs det nog inget under hela dagen förän på kvällen så ni vet.
ja så är det så roligt, för bara för att man lägger ut bilder på valparna på blocket så får man massa svar. endast idag har 6 st hört av sig och säger att de är intresserade. innan det så har jag fått 10 svar på 3 veckor. ännu är ingen tingad men många vill komma och titta och det är folk som är intresserade från umeå i norr till göteborg i söder. men det som är bra är att det är 3 st från sundsvall som är intresserade. jag vill ju så gärna att dem hamnar här så man kan hålla lite koll. jag är ju väldigt noga med vart dem hamnar som sagt.
nä ska borsta tänderna och så nu god natt.

Kommentarer
Postat av: Eva

Vad kul för dig att äntligen få hämta hem din älskade häst. Syns verkligen att bland det bästa du vet är djur....:)

Ja, visst är det tokmycket hål i väggarna minsann...suck Men vi får hoppas att det blir bättre när det är målat...;)

Hoppas du får en bra dag idag. Kul förresten att så många hört av sig om valparna. Kanske ni kan få alla såld ändå då...kan säga att tankarna snurrar här, om vi ska ta en, men vilken. Nu tycker man ju så många är söta.

Kram på dig

2009-02-24 @ 08:57:01
URL: http://etsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0