maginfluensa?

för en vecka sedan spydde danne första gången, vi trodde det var vanlig magsjuka men nu är vi fundersam på om det är magflunsan eller nå virus för han har spytt dag också. vanlg magsjuka varar ju bara några dagar, inte en hel vecka.
igår var han pigg hela dagen och därför åkte han på jobbet idag. han jobba några timmar sen var han och spydde igen, så nu har han kommit hem. vad är det för något?
här har jag suttit och sagt att jag aldrig är sjuk, senast jag var förkyld kommer jag inte ihåg ens när det var, men där fick man, för nu är jag minsan förkyld och nyser hela tiden och jag tror jag snart har nyst ut en liter snor. men hellre förkyld än magsjuk.

Kommentarer
Postat av: Eva

Hejsan! Ja, jag mötte ju Danne på lagret, då började han hosta och kväljas, Ja, bara på en gång, du ska väl inte spy.... jag tror det sa Danne. Jag va rätt snabb därifrån kan jag säga...:) Hoppas han snart blir bra, och du med. Jobbigt, kan hända att de är magflunsan...usch!

Men krya på er nu...kram

2009-02-16 @ 12:39:14
URL: http://etsliv.blogg.se/
Postat av: jocke

Din jävla spykruka... Kanske dags att ta en fest med farsan...

2009-02-16 @ 16:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0