jobb

ja dag har ja jobbat 8-19 i indal. snälla grannen louise rastade hundarna vid 11 tiden och jag fick 1 timmes rast k 16 så då åkte jag hem och rastade dem. sen kom jag hem vid 19.15 och då åkte jag och hundarna till stallet och mockade och släppte in julio och blacken. dem andra 3 stod vid ingången på deras hage och ville så gärna komma in men  dem kan jag ta in till imorgon natt om therese vill det. kan ju vara skönt för dem att få stå nne någon natt då och då dem med:)
hundarna sprang och lekte på stallplan och hade så kul så. imorgon tänkte jag försöka ta med jack på en ridtur bra för att träna lite med att ha med han. han har varit så duktig nu i stallet. håller sg bra från hästarna och han går inte in i hagarna. han bryr sg inte så mkt om hästarna. tequila har ju varit med mkt ut och ridit så hon kan ju det där och springer hea tiden framför en så man har koll på vart hon är. jack ska också få lära sig det så efter några ggr ska båda få följa med ut i skogen och springa med på rdturen. så mysigt:)
nu är det medlodifestvalen som gäller sen sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0