gud vad jag har tråkigt idag

ingen som vill komma och hälsa på mig? jag har en ensam helg hemma för danne är och pimplar, kul? näää fy fan vad tråkigt att bara sitta och hålla i ett pimpelspö och vänta på att fisk ska komma och bita i kroken. danne tycker inte heller det är så roligt så han har med sig skotern för att åka lite, men det kan han ju göra hemma.
fick nyss veta att det var snöstorm och att dem åkte tillbaka in till stan och ska åka tillbaka imorgon. dem sitter och åker ut till njurunda när det finns hur mkt fina fiske vatten här uppe hmm? det är ca 7,5 mil enkel resa hemifrån att åka dit ut. så han sover i stan ikväll hos en vän och här sitter jag, utan bil för han har volvon och opeln är i birsta för lite fix. jag tar mig ingenvart utan sitter här bara och tycker synd om mig själv. tycker inte ni att det är onödigt att sitta och åka så långt för att pimpla när man kan pimpla här hemma? det tycker jag!!
kalt är det ute också och snöar om fan så det är inge skönt att ta en långpromenad  skogen heller. vad ska jag hitta på? slipa trappan lite? ja något måste jag ju hitta på innan jag blir tokig. :(

JAG ÄR ARG IDAG!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0