åå vilken härlig dag


































Jag och jack tog en långprommenad i det fina vädret. vi gick den vanliga rundan som är upp på berget och efter skoterspåret runt hemmåt. den tar lite över 1 timme att gå, alldeles så där lagom runda:) Tikkis fick ha det lugnt och skönt hemma ensam med bäbisarna sina. just nu tuttar dem på för fullt och det låter ju så mysigt när dem smaskar.
Jack börjar bli så stor nu. en riktig nallebjörn är han. ståtlig och vacker. gud vad jag längtar till valparna är några veckor för dem kommer bli så fina. det är många som är intresserad så hade jag så skulle jag kunna sälja 10 st men jag är väldigt noga med vart bäbisarna hamnar. så jag vill träffa alla och höra vad dem har att erbjuda för hem åt dem små.
nä nu ska jag göra mig lite te och makrillsmacka. mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0