Trött Anno




Så här trött är jag nu. vill bara hem och sova men jag är så illa tvungen att hålla mg vaken några timmar till:(
Vad har jag gjort inatt då? joo jag har kollat runt på så många bloggar och läst mest om mode. hehe det är väll mest det folk bloggar om. men det är kul. Har flera favoritbloggar som tex Engla's Showroom Hennes klädstil passar mig mkt bra. Allt hon visar upp är så himla snyggt och jag har nog samma stil som henne. Annars kan jag tycka att på många bloggar så är det för mkt blandade klädstillar för min smak, så Englas klädtips passar mig utmärkt:)
Nää nu ska jag titta lite på tv. tror det snart är mannen som talar med hundar på 4+
Kram anno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0