Trött!!




Fy fan vad jag är trött och har ont i huvudet :(
Jobbade ju natten och när jag kom hem vid 8.00 tiden ställde jag mig och diskade och plockade undan lite i köket och så. Sen kletade jag in mig i solskyddsfaktor 20 för att sedan gå ut på innergården och lägga mig på en filt på gräsmattan med Tequila fastbunden under tallen. Det var härligt och jag somnade till en stund men sov inte mer än ca 2 timmar.
Det var riktigt varmt ute och en klarblå himmel som var så välkommen så :)
Sedan ringde svärmor och ville att jag skulle komma och hjälpa henne att packa eftersom hon ska flytta i helgen till en lite mindre MKT finare lägenhet med helt nytt ikea kök. Riktigt fräcsht var det, kommer bli fint det där Malin ;)
Jag sa i alla fall att jag skulle komma om ett tag (ca 2 tim) men den där jävla tjat kärringen (skämt) ville att vi skulle komma om 1 timme. hehe nää jag somnade om och sov 1 timme till för det behövde jag.
Hoppade sedan in i duschen sen på bolaget och handlade öl åt habibi tills imorgon då vi ska till Owe och Eva och äta och umgås. ska bli trevligt.
Ja kom i alla fall tillslut till Malin och vi packade lite i alla fall. jag var så seg i huvudet så jag hade knappast i någon hög växel idag. somnade 30 min på soffan också. hehe!
Vi åkte ner på pizzan och åt en sväng också, jag tacobuffe och det var riktigt gott.
Sedan åka jag hem och här sitter jag nu trött som hmm..?? ja nånting.
Habibi var hem nyss en snabbis och pussade på mig för att sen åka vidare till alnö med Markus och fixa med hans bil.
Det blir nog en tidig kväll för min del. ska se om det är nå bra på tv, ta en snabb promenad med Tequila för jag orkar verkligen inte någon längre idag, har ju varit vaken hela natten och endast sovit ca 3 timmar idag så det fårbli så.
Får ta en längre busig promenad imorgon. hon kommer ju även få springa av sig borta hos farmor Malin imorgon.
Nä hadet så bra alla.
Kram anno 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0