Trökväder


Älskade och underbaraste lilla Tequila. Ännu en mysdag med henne fast synd att det är så tråkigt väder:(
Vi ska väll om ett tag ta en långpromenad. hoppas bara att det inte börjar regna som det gjorde igår. för igår var vi nämligen på en promenad med Amanda och hennes vovve kobbe eller vad han heter. En jätte söt lapphund tror jag att han var. kommer inte riktigt ihåg vad hon sa att han var för ras. Tequila och han lekte bra ihop förutom att Tequila är en riktig bitch som vanligt. hehe! hon ville hela tiden leka men det passa bara när det var hon sombörjade. så fort Kobbe kom i närheten och skulle leka så sa hon ifrån. precis som att det bara ska vara på hennes villkor om dem ska leka. ja hon är en riktig bitch minst sagt.
Vi hanngå ca 10 min sedan kom det en störtskur och tur var väll det att vi inte hade hunnit längre. Det var bara att vända hemåt igen. blir en längre tur idag förhoppningsvis.

jag har i alla fall suttit här och försökt få till deta inlägg snart 2 timmar. kom inte på hur jag skulle göra för att få inlägget med bilderna och så. var påväg att ge upp men så kom jag på hur jag skulle göra och detta blev resultatet. det får duga. får lära mig att göra det snyggare senare.
hadet bra alla. nu ska jag mysa vidare:)
Kram anno

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hobbe ;)

2008-06-26 @ 22:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0