Tack Emma

Nu har jag fått någorlunda ordning på min blogg tackvare Emma. visst har hon fått till den riktigt fin?
Jag har i alla fall varit i stallet ikväll med Jennifer och Sofia, Cortino är halt:( så vi fick pyssla och mysa med honom bara sedan så red vi en sväng på Gina på banan. hon har inte blivit riden på över 1 år för hon har haft bäbis:) hon är gammal också men riktigt go. ska försöka förstå mig på hur man laddar upp bilder till inlägget på tjejerna och hästarna imorgon. håll ut.
Nu ska jag krypa ner i sängen med habibi och mysa. 
god natt! Kram anno
 


Kommentarer
Postat av: Jacke

det blev ju fint. :)

2008-06-24 @ 06:56:33
URL: http://jonssonjakob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0