Sillre


Visst är det vackert? Sillre är så underbart fin med sina dalgångar och Indalsälven.
Många som frågar mig varför jag ska flytta så långt från stan. Både jag och Daniel är uppväxt långt från en stor stad och jag har fått en sån trygg och fin uppväxt som jag ska tacka mina föräldrar för. Jag följde med pappa ofta upp till skogen under min uppväxt och är uppväxt med djur och natur och den där stilla avkopplande tiden man bara får i naturen.
Det finns så många människor ute i samhället som är så stressade och mår dåligt. Jag tror av egen erfarenhet att man mår bra av att bo sådär och jag vill att mina barn i framtiden ska få en lugn och trygg uppväxt långt ifrån all stress och trafik. Jag har alltid sagt det för och säger det nu. Skulle aldrig falla mig in att köpa ett hus mitt i stan på södermalm eller nå. då kan man lika gärna bo i en lägenhet tycker jag.
Så den där rena luften som bara finns på landet är ju så underbar. man tänker inte på det förän man kommer dit och känner.
Nää som sagt det ska bli sååå himla skönt att komma ut i lugna och rofyllda skogen:)
Kram anno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0