Saknade Julio


När Sigrid, Carro, Ceclilia, Emilia och Jag var i holland hos Eggbert Crack så ville hans fru Julie att vi skulle ta hem hennes älskade hingst Julio som då var gammal och skulle pensioneras. Han har hoppat upp till nationellt och är godkänd i holland, tyskland mm. Eftersom jag då jobbade hos Sigrid så ville Julie att han skulle bli min häst och när han äntligen kom efter en lång resa från Holland i transport var jag lycklig som hade fått denna underbart fina hingst. Jag red han under tiden jag jobbade hos Sigrid men sedan tog den tiden tyvärr slut och jag började jobba i Järvsö och hade inte tid till att åka till Bergåkra varje dag för att sköta han och min dåvarande häst Bobby Brown som jag hade uppstallad i Järvsö så det blev några fåtal gånger jag åkte och hälsade på han och sedan flyttade jag hit upp till Sundsvall och då gjorde jag mig även av med Bobby med en tår i ögat:(
Jag saknar dem båda och önskar att jag hade tid och pengar till att ha dem båda här uppe hos mig.
Fick höra nu av Sigrid att Bobby återigen är till salu och jag vill så gärna köpa han, men just nu finns inte dem pengarna:(
Julio står på Bergåkra och mumsar mest gräs och mår gott nu hoppas jag.
Kommer även bilder på Bobby också inom kort.
puss och kram anno

Kommentarer
Postat av: crazyangel

Vilken snygging :)

2008-06-24 @ 19:57:51
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0