Lugna gatan

Gud vilket tråkigt väder det har varit idag. Jag trodde ju att solen skulle kika fram en liten sväng men det har mest varit molnigt och blåsigt ute:(
Har suttit ganska mkt och fixat med bloggen. Tycker att det är skoj att få till det fint med bilder och så. Har ju fått till det ganska bra, eller hur?
Dagen har varit lugn och det har varit skönt att mest slappat. när man har tagit ledigt är det väll för att ta det lugnt väll?
Jag jobbar 2 st nätter denna vecka och sedan 2 st nätter nästa vecka sedan blir det ganska mkt jobb igen.
Försäljningen av lägenheten är i alla fall klart. så nu är det bestämt att vi ska vara ute ur den den 20 juli, så nu börjar det bli lite stressigt med allt som ska fixas och så. Men kul som bara den att få flytta till ett hus:)  Jag och Danne längtar som bara den, Danne tycker att det ska bli så skönt att slippa 8.00 och 17.00 trafiken till och från stan. Jag har haft tur och aldrig lyckats komma precis i rusningstrafiken. skönt de

Imorgon ska jag åka med habibi ut till birsta för att handla lite grejer till lägenheten som behövs innan vi flyttar härifrån. som list mellan hallen och köket och sånna saker.

Nu ska jag och Tequila gå till ica och handla lite gott. habibi är för trött för att följa med. Han ligger och tittar på Allsång på skansen. hehe han måste vara riktigt trött för han har alltid sagt att det är skitdåligt. jaja han är så söt när han är trött och grinnig lilla gubben min.

hadet bra. Kram anno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0