Jävla skit!

Nu har jag suttit vid denna dator i flera timmar och först och främst laddat hem photoshop som tog år och dar (mobilt bredband) sedan försökt mig på att förstå det men lyckades ju inte så klart så jag gav upp och tog bort det eftersom det ändå var ett 30 dagars prov eller nå.
Sen skulle jag göra ett fint kollage med cortino och mig på paint då eftersom jag inte fick till photoshop men det gick ju bara skit så jag gav upp även där. var ju redan på dåligt humör och det blev ju inte bättre när jag skulle få till det med paint.
Så nu hade jag tänkt lägga upp en bild "vanligt" på mig och cortino istället då och försöka få till det fint sen nått tag när jag är på bättre humör. Är ju gristrött också och längtar som f*n hem till sängen och habibi.
Får sitta här och sura några timmar till ja :(
Hej då!


Kommentarer
Postat av: Zanna

åååh vilken fiin blogg!



Hjälp mig att rösta fram vinnaren i Topmodel - Västerås.



Puss Puss

2008-06-27 @ 04:33:34
URL: http://zannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0