Birsta

Japp idag var jag till Birsta och shoppade lite till huset.
Fick med mig hem 2 st bordslampor som vi ska ha i sovrummet, gardinstänger, en skriv/magnet tavla som vi ska ha i köket för att komma ihåg viktiga grejer och så, flyttkartonger och hängare till hallen.
Har skrivit en lista på möbler med som ska inhandlas och det kommer bli såå fint :)
Imorgon ska habibi och jag ut till Birsta igen på hans jobb och handla gipsskivor till alla väggar för vi kom fram till att det blir det bästa och enklaste sättet så slipper vi allt spacklande och slipande för det är så drygt. går ju fort att sätta upp dem och spackla skarvarna och sen är det bara dags att tapetsera tjoho :)
Har börjat packa i kartonger nu också. tur vi inte har allt för mkt saker och inte som svärmor. hehe hon har grejer hon kan jag lova.
Efter Birsta åkte jag hem och sov lite tills habibi kom hem vid 19.30 och då myste vi i soffan och nu sitter jag på jobbet.
Sitter och tittar på allsång på skansen och planerar veckan.

skriver mer sen.
Kram anno 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0