stress, stress och stress :(

idag har det varit en jobbig dag. har varit ut till birsta och handlat tapeter, lim, färg mm. jag har varit uppe i huset 2 ggr, först när en elektriker var där och skulle göra en besiktning så att vi får igång elen, men han var bara ute för att lura oss på pengar. han pratade om att allt måste dras om och så. så 50.000 jävla tusen skulle allt med elen gå på. jag ringde en annan elektriker och han sa att just den killen som var där först ska man inte ha att göra med för han lurar folk på pengar. Han pratade om att det ska bara sättas en jordfelsbrytare så det skulle absolut inte gå på 50.000 kr på långa vägar så nu v'ntar vi på att han ska komma och fixa det som behövs fixas innan elen kan slås på :) phuu!

sen så kom en rörmockare och satte in en varmvatten beredare och ska imorgon märka alla rör som vi kan ta bort som kommer från elementen. så alla element ska bort för vi ska ju sätta in en luftvärmepump och det blir så mkt bättre :)
men man känner sig lite stressad för vi ska ju flytta in nästa helg och vi har inte ens tapetserat. kan ju inte få upp alla gipsväggar förän vi tagit bort alla rör och element. vi kommer få bo uppe i tapetseringen men det gör ju inget, huvudsaken vi slipper all slipdamm :)

Ja så jag har haft fult upp ända sen kl 8 imorse och nu är jag äntligen hemma och kab ta det lugnt. har ätit lite nu och ska ut med hundarna snart. dem har ju också så klart varit med uppe i huset och sprungit :)

tänkte att jag lägger ut lite bilder på dem här :)






Kommentarer
Postat av: Jacke

Uffa då, det blir allt stressigt det där. Men att bo i en liten svinstia för ett tag klarar ni allt av ;)



OCH HUNDARNA ÄR SÅ FÖRBASKAT SÖTA! :D:D Pussa från morbror.

2008-07-09 @ 21:19:46
URL: http://jonssonjakob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0