Ständutblakk

Igår efter att vi varit i Sillre så åkte vi hem och åt sedan följde jag med Anneli och jobbade. hon fotar Ständutblakk nr dem åker runt och spelar. Så igår var jag med för första gången och fotograferade och det var riktigt skoj:)
Att få hålla i en riktig systemkamera som en fotograf var inte så pjåkigt. hehe!



Av några hundra bilder jag tog så måste ju någon ha blivit bra tycker jag.
Det som också var så roligt det var när vi kom där med de stora kamerorna så flyttade sig de flesta på sig och lät oss komma fram så vi stod ganska bra till men det var ju ändå trångt.
Ja kul som fan var det, kanske ska bli fotograf ;)


Kommentarer
Postat av: Anni

Får erkänna att du lyckades mkt väl damen!

Inte bara med en, utan flera bilder! ;)

O fotografarbetet kommer nog fler tillfällen av då jag då o då behöver lite hjälp på traven! :)

Ses ikväll!

2008-07-04 @ 12:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0