Hej igen:)

nu är jag äntligen tillbaka för en stund i alla fall. Vi har haft fult upp med renoveringen av undervåningen där vi ska "bo" så länge, behöver ju inte övervåningen med de 2 sovrummen. vi har allt vi behöver på undervåningen med kök, sovrum, vardagsrum. hall och toa :) i framtiden när det blir knottar så får vi fixa till där uppe också, men inte än på ett tag.
nu har vi ju våra bäbisar, Tequila och Jack :)
Tänkte att jag ska lägga upp efterbilder på renoveringen sen när vi har fått klart. det är tapetserat klart i vardagsrummet och målat i hallen. ska bara tapetsera i sovrummet och köket nu sen ska vi lägga nytt golv överallt. fint det blir :)
Bjuder på lite bilder på knottarna mm nu.
 sitter på jobbet nu och har rast så jag passade på att skriva lite då. när man är hemma så vill man inte sätta sig vid en dator, utan då håller man på fixar med rummen eller håller på ute i trädgården. har grävt en rabatt nu som jag ska sätta lite olika lökar i så ska vi göra iordning en uteplats för utemöblerna som vi ska köpa. ha grillkvällar och så :)
nää nu ska jag titta lite efter utemöbler, ska försöka hitta något som är lättskött typ som aluminium och inte trä som ska oljas in och så. nää det vill vi inte ha.
Ha det så bra så länge så får vi se när jag skriver igen. ska försöka :)
Kram anno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0