Grillkväll

Ja igår var vi med jobbet och grillade :) super mysigt och trevligt hade vi det med toppen mat.
Detta är min arbetstid, lättsamt och trevligt arbete, eller hur?
Grillmästarn var ju såklart Gunnar. kul att alla kunna samlas. Eddie bjöd på en liten show :)


        

        


Nu ska snart vovvarna och jag åka in mot sta. jag ska jobba kväll och habibi slutar jobba samtidigt som jag slutar så han får ta hundarna med ut till Owe och Ewa som vi ska umgås med. jag tar bussen ut till dem för habibi ska ju dricka öl så jag får köra. Har sovit 10 timmar nu denna natt så jag ska väll klara mig med 5 timmars sömn inatt för jag ska jobba 8-22 imorgon och på söndag.
Nä hadet så bra alla. Kram anno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0