Gatufesten!

Jag och bror var ju på gatufesten i fredags med Amanda och Anneli och det var trevligt :)
Gick runt och tittade, var mkt i Daltonstältet där Ständutblakk spelade och dem var skit bra:)
Sedan kollade vi på The Ark på stora scenen och det var deras enda spelningen för detta år över hela världen så det var ju kul att dem kom till Sundsvall. Skit bra var dem.



Ola salo.



Jag som lyssnar på när Mando diao spelar, också bra :)



Bror och jag



Ständutblakk



Roger i ständutblakk



Amanda och Anneli fulla som svin. hehe :)

Kommentarer
Postat av: anneli

Inte illa, bilden på mig visar gott o väl hur skoj jag har! ;)

2008-07-06 @ 20:37:05
Postat av: anneli

riktigt svinfulla var vi ändå inte! ;)

2008-07-08 @ 19:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0