helgen

så har jag jobbat 14 timmar per dag så jag är rätt nöjd nu. därför jag inte haft tid att skriva. med 5,5 mils resa hem så är det bara att sova direkt när man kommit hem vid ca 23 tiden för att kliva upp kl 6.
nu är jag hemma och har riktigt sovit ut på morgonen här. har inte fått på mig nå kläder eler ätit frukost än efter att varit vaken ca 2 timmar. börjar kurra rejält i magen nu, men nu är det ju lunch snart. blir köttfärssås och pasta tror jag. var längesen jag åt det nu.
blir väll till att ta en promenad med hundarna i skogen och bus i snön bakom huset på åkern: :) härligt att bara ha ca 20 meter till en stor åker från dörren. kan inte bli bättre. jag stortrivs verligen här ute på landet. ska försöka ta lite bilder. det är bara det att solen inte skiner utan att det är ganska muligt. får väll gå ändå. danne jobbar idag.
nu ska jag äta frukost/lunch.
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0