faster

igår skulle danne och hans mamma malin åka till falun till dannes lillsyrra och hälsa på. jag åkte med och blev avsläppt i söderhamn hos min faster kerstin.
kom dit vid 14 tiden och vi snackade och snackade, åt våfflor och gjorde negerbollar som hon säger. jag är lite finare av mig och säger chokladbollar:)
tiden rann iväg och helt plötsligt sa kerstin:
- men min klocka måste gå fel, den står på 23.10?
-ja den är så mkt sa jag.
-VA!! redan så mkt?
-ja tiden går fort när man har trevligt.
-ja verkligen. jag som trodde att den var 20.00
-haha nää.
vi skrattade och skrattade och vid 24 tiden kom danne, malin och jennifer och hämtade mig.
vi sov i malins lägenhet för danne var för trött för att köra ytterligare 5,5 mil till hem för jag kunna ju inte köra. hade ju druckit lite starkvinsglögg ja ;)
vi sov ut imorse och åkte hemåt.
nu har vi ätit efter att ha varit ute på premiärtur med dannes skoter på lederna. men fick ingen bild för när jag skulle ta en så var batterit i mobilen slut. får bli näste gång. hoppas att jag då kan köra min egen skoter för den måste vi först byta boggie på och jag vill att vi ska göra det nu. så jävla kul att åka, men roligare att få köra själv och inte bara sitta med där bak :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0