Äntligen tillbaka

nä nu måste jag ta ut tag med denna blogg igen. många som sagt åt mig att börja skriva igen så dem hänger med om vad som händer i mitt liv då jag har min familj och många vänner på annat håll i landet.

här är allt toppen i alla fall. livet rullar på och jag trivs som firren i vattnet med mina kruttar tequila, jack och lilla ragge :)
jack och ragge växer och växer, blir finare och finare för varje dag.
jack är över 1 dm högre än tequila och börjar se mer och mer ut som en amstaff. lite klen på kroppen bara och ser lite skoj ut med de långa benen, men han är fin och kommer bli finare.

idag har jag varit ledig och myst med kruttarna mina. vi var ut en sväng mitt på dagen och busade på åkern men det blev inte så långvarigt då det var 17 minus, inte riktigt önskad temperatur. det får gärna vara minusgrader och snö nu när det är vinter men ligga mellan 1-7 minus för det är lagomt. inte så skönt att åka skoter heller när det är dessa grader. fint är det ute i alla fall med all snö. det blir så ljust och fint.
efter vi hade varit ute så gick vi in och jag bakade saffrans muffins som blev riktigt lyckade. nu sitter jag  i soffan och har ätit en god kyckling med lite diverse och ris. gott.
nä ska ta och göra lite nytta här hemma nu.

      
   
        

Kram anno

Kommentarer
Postat av: Jacke

oj vad stor han blivit! :D

2008-12-27 @ 11:54:00
URL: http://jonssonjakob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0