nattjobb

Japp då var det dags igen för att jobba natt. jobbade igår men hade ingen lust alls att blogg för fantasin var som bortblåst.
Tänkte att jag skulle berätta lite om vardagen. Vi har fått det beboeligt och vi trivs jätte bra i huset :)
Det som återstår att göra under hösten/vintern är att lägga golv och klinker i hallen först och främst sedan göra om badrummet helt och hållet :) kommer bli fint med kakel golv och väggar och så klart golvvärme ;) jeah!
Ska försöka komma undan billigt och enkelt med att få köket toppfräcsh med att ta bort alla väggskåp och kakla båda väggarna hela vägen upp, måla underskåpsluckorna högblanksvita och sätta upp vitrinskåp, nya bänkskivor och handtag så är det som nytt :)
planer för framtiden är att bygga altan runt typ halva huset så att det blir carport under för bilarna, blir najs och jag vill bygga redan nästa sommar. money tack!
imorgon ska vi skära ner tanken så vi får ut den från garaget. öppnade upp den idag och då var det bra mkt diesel kvar i den än vad vi trodde. i alla fall 800 liter så kommer gunnar och hämtar det imorgon:)
nää nu ska jag ta och göra mig lite mat för magen börjar kurra.
kram anno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0